Autoritatea Nationala pentru Turism promoveaza ROMANIA AUTENTICA la Targul de Turism al Romaniei

 

Cu ocazia Târgului de Turism al României, ediția toamnă 2015, organizat în perioada 12-15 noiembrie a.c, in complexul expozițional Romexpo, Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) promovează România Autentica în cadrul standului amenajat in pavilionul C3.

„Autoritatea Nationala pentru Turism participa la editia de toamna a Targului de Turism al Romaniei cu un concept inovativ in care focusul va fi promovarea valorilor, traditiilor si obiceiurilor autentic romanesti. In stand vor fi premiate, in cadrul unui eveniment, Destinatiile Europene de Excelenta EDEN, vor fi expuse 6 piese de vestimentatie autentic romaneasca, ii vechi de peste 100 de ani, parte din Colectia Flori de Ie.
Pe parcursul celor patru zile ale manifestarii expozitionale, Autoritatea Nationala pentru Turism va organiza o serie de ateliere realizate de mesteri populari precum: olarit, creatie papusi in miniatura, tesut la gherghef, creatie masti populare.
De asemenea, in stand vor avea loc programe de muzica populara autentic romaneasca interpretata de: ansamblul folcloric Doina Gorjului, ansamblul folcloric Floricica de la Munte-Neamt si Tarful Zestrea Branului. Legendele Romanesti vor fi aduse la viata prin intermediul unei piese de teatru de animatie care se va desfasura in ziua de vineri in standul ANT. Acestor ateliere le vor fi asociate si expozitii de icoane, produse traditionale romanesti, oua incondeiate, etc. Astfel, prin intermediul acestor manifestari, incercam sa reproducem un colt din Romania in standul ANT” declara Anca Pavel Nedea, Presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism.

Pentru a promova Destinatiile de Exelenta EDEN, Autoritatea Nationala pentru Turism a pus la dispozitia castigatorilor din 2015, 4 deskuri in cadrul standului.
Proiectul EDEN – Destinaţii Europene de Excelenţă a fost lansat în anul 2006 de Comisia Europeană. Obiectivele urmarite vizează dezvoltarea turismului durabil, decongestionarea destinatiilor clasice, reducerea sezonalitatii, redirectionarea fluxurilor de turisti catre destinatii non-traditionale, incurajarea crearii de retele intre participantii la proiect.

Clasamentul ediției 2015 cu tema „Turismul și gastronomia locală” este următorul:
Locul I – Mărginimea Sibiului,
Locul II – Colinele Transilvaniei,
Locul III Tismana,
Locul IV Județul Neamț.

Toate cele 4 destinatii vor fi incluse în Reteaua EDEN la nivel national si european.

De asemenea, la stand vor fi prezenti angajati ai ANT care ofera suport atat autoritatilor publice, cat si vizitatorilor la targ, prin oferirea de informatii referitoare la programele autoritatii, campaniile de promovare a Romaniei ca destinatie turistica, cadrul legal pentru autorizarea structurilor de primire turistica, orice alte informatii ce rezulta din activitatea ANT.