Promovare turistica

Raport de Impact aferent procedurii “Achizitionarea serviciilor de cumparare si planificare media in Romania pentru implementarea planurilor operationale multianuale de marketing pentru brandul turistic national pentru perioada martie 2014 – mai 2015″

Studiu de impact al campaniilor de promovare a brandului turistic naţional pe cele 7 pieţe sursă – Pieţe Externe – valul 2

Studiu de impact al campaniilor de promovare a brandului turistic naţional pe cele 7 pieţe sursă – România – valul 2

Studiu de impact al campaniilor de promovare a brandului turistic naţional pe cele 7 pieţe sursă – Pieţe Externe – valul 1

Studiu de impact al campaniilor de promovare a brandului turistic naţional pe cele 7 pieţe sursă – România – valul 1

Brosura manual brand

Ghid privind selecția evenimentelor în cadrul cărora se promovează brandul de turism al Românie

Ghid-coproductie ANT

Programul anual de marketing

Harti

Harta Unesco    Harta Romania   Harta Bucuresti   Harta Parcuri Nationale Naturale   Harta grădini-parcuri-peisaje

Harta patrimoniu balnear   Harta patrimoniu viniviticol   Harta patrimoniu evreiesc

Harta Ruta Imparatilor Romani   Harta Ruta Cistercienilor Fortificatii Militare   Harta Biserici fortificate

Harta Arta preistorica popoare migratoare   Harta Rute cicloturistice si pedestre

Spot-uri de promovare a Romaniei pe plan intern și pe principalele piețe țintă externe 2013-2015

Broșuri

Campanie TV de promovare a turismului românesc pe plan internaţional 2011-2012 (Explore the Carpathian garden)

Campanie TV de promovare a turismului

 

Brosura-DE   Brosura-FR  Brosura-GB  Brosura-IT  Brosura-RO

ACTIVITATI SI AVENTURA     AUTENTICITATE   TURISM RURAL   CIRCUITE  CITY BREAKS  CULTURA

NATURA   WELLNESS SI SANATATEPromovare externa

Premii obtinute de Romania in urma participarii la Targuri Internationale de Turism

-Târgul de Turism ”Travel and Tourism Fair” de la New Delhi, India, desfasurat în perioada 13 – 15 februarie 2014 – ”Premiul pentru cea mai promitatoare destinatie”

NewDelhi

-Târgul International de Turism ”Tour & Travel Warsaw”, editia XXI, desfasurat in perioada 28-30 noiembrie 2013 – Premiul III  in cadrul concursului ”Homo Turisticus” pentru cel mai original si profesionist stand

TT Varsovia 1   TT Varsovia2

-Târgul de turism EMITT (East Mediterranean International Tourism&Travel) ce a fost găzduit de Istanbul în perioada 30 ianuarie – 2 februarie 2014 – premiul “Best Performance of EMITT”

EMITT Istanbul

-Târgului International de Turism MITT 2013, Moscova, Federatia Rusa – premiu special pentru fidelitate – pentru participarea la MITT in decurs de 20 de ani.

MITT 2012

-Internationale de Turism Internationale Tourismus Börse (ITB), desfășurat în perioada 06-10 martie 2013 la Berlin, Romania s-a clasat pe locul 7 la categoria „:Europa”.