Romania la OTM Mumbai, India

Autoritatea Națională pentru Turism participă la târgul de turism OTM Mumbai, India în perioada 18 – 20 februarie 2016.Târgul este focusat pe turismul de outgoing și este dedicat atât profesioniștilor în turism cât și publicului larg. Prezența noastră  reprezintă o bună oportunitate de marketing și un bun prilej de networking cu tour-operatorii indieni pentru prezentarea României ca destinație turistică.

India este a doua țară ca mărime din lume iar dezvoltarea turismului de outbound a fost determinată de progresul constant al economiei. Europa este considerată o destinație de vacanță de top pentru turiștii indieni. Turismul de aventură și în special sporturile extreme constituie o atracție pentru tinerii indieni care sunt constienți, pe lângă ineditul situației de a le practica într-o țară europeană, de gradul înalt de siguranță și control specifice unei țări din Uniunea Europeană.

O oportunitate imensă de a promova turismul românesc în India este și contactul ce se poate face la aceste târguri cu marile case de productie de film de la Bollywood, o locație care apare în block-busterele de la Bollywood devenind imediat atracție turistică pentru spectatori. Peisajele românești au fost destul de puțin exploatate în filmele indiene astfel încât este momentul să prezentăm oferta naturală a României pieței de film indiene.

În anul 2016 România participă cu un stand standard de 27mp, compus din 3 module, în care va partcipa o firmă românească.

OTM este cel mai mare târg de turism din India iar orașul în care se desfășoară târgul, Mumbai, reprezintă cea mai mare sursă de turism de pe piața indiană, generând aproximativ jumătate din volumul de turism de outgoing al Indiei.