Romania se promoveaza pe piata italiana

Autoritatea Naţională pentru Turism participă la cea de-a 52-a ediţie a manifestării expoziţionale “TTG Incontri” organizată la Rimini, Italia, în perioada 8-10 octombrie 2015.
TTG Incontri este cel mai mare târg de profil de pe piaţa italiană şi este un moment esenţial în stabilirea destinaţiilor pentru cataloagele si a ofertelor pentru anul următor.
Manifestarea este reprezentativă pentru sectorul turistic, punctând tot mai mult pe întâlnirea dintre reprezentanţii cererii şi cei ai ofertei, pe stimularea colaborărilor dintre specialiştii din turism.
Italia reprezintă una dintre pieţele principale pentru România în special pentru turismul cultural, city break, rural şi în natură care generează anual importante fluxuri business şi leisure. În primul semestru al anului 2015 s-au înregistrat peste 144.000 de sosiri ale italienilor la punctele de frontieră, conform datelor Institutului National de Statistica.
Piaţa italiană se poziţionează pe locul 2 în topul ţărilor care generează turism către România ca număr de turişti înregistraţi în structurile de cazare, primele sapte luni ale anului 2015 înregistrand creşteri cu +15% în ceea ce priveşte numărul sosirilor italienilor în structurile de primire din România raportat la aceeaşi perioadă a anului 2014.
România este prezentă la TTG Incontri cu un stand în care sunt prezente 14 companii din branşă, cel mai mare număr de operatori din istoria participării României la această manifestare expoziţională.
În cadrul standului sunt promovate destinaţii turistice româneşti precum circuite culturale în Transilvania şi Bucovina, city break, turism rural şi în natura, dar şi alte oferte pentru produse turistice mai noi cum ar fi turismul activ, cel de aventură şi turismul termal.
Totodată, operatorii co-expozanţi din standul României au o serie de propuneri pentru sejururi cu ocazia sărbătorii Halloween, a sărbătorilor de iarnă şi pentru viitorul sezon turistic. Publicul care vizitează standul României va putea degusta preparate gastronomice, vinuri şi băuturi româneşti şi va primi obiecte promoţionale personalizate cu brandul României.

Rimini (1) Rimini (2) Rimini (3) Rimini (4) Rimini (5)