Salonul Mondial de Turism de la Paris

În perioada 17-20 martie 2016 are loc la Paris cea de a 41-a ediție a Salonului Mondial de Turism, MAP. Această manifestare este cel mai important târg internaţional de turism din Franța adresat publicului larg reprezentând platforma naţională care permite accesul la ansamblul pieţei turistice franceze.

Cu mai mult de 100.000 de vizitatori, Salonul Mondial de Turism de la Paris este liderul manifestărilor expoziționale de profil de pe piața turistică franceză. România participă la acest târg cu un stand de 50 mp. Alături de Reprezentanța de Promovare Externă pentru Franța și Benelux, la standul României participă 8 societăți : agenții de turism românești, reprezentanți ai unor consilii județene și primării. Oferta turistică este foarte variată și acoperă o gama largă de produse și servicii.

La standul României este prezentat artizanatul, gastronomia și tradițiile românești. Atelierele de clacă la care se toarce lâna, expoziția de ii tradiționale românești care sunt cusute manual, expoziția de artizanat (ceramică, ouă încondeiate, obiecte sculptate în lemn, icoane și multe altele), expoziție de prăjituri cu degustare pe toată perioada târgului fac ca standul României să fie foarte atractiv pentru public.

Poziția în care se află standul nostru este strategică, aflat în apropierea intrării. Logoul aflat la înălțime pe toate cele patru laturi ale standului, face ca acesta să fie vizibil din orice parte sosesc vizitatorii. Promovarea țării noastre este facută și în revista târgului, un articol de 12 pagini fiind destinat României.

În data de 18 martie începând cu ora 17 la standul României va avea loc o degustare de vinuri românești, România ocupând locul 12 în lume la producția viticolă. Alături de vinuri se va face și o degustare de produse gastronomice: cârnați tradiționali, brânză și alte produse de gastronomie românească tradițională.

Participarea României la acest târg este foarte importantă pentru promovarea turistică a țării noastre, România poate mări fluxul de turiști francezi, pe o gamă largă de produse turistice, pornind de la circuite culturale, sejururi de sănătate îndeosebi pe litoral, ecoturism, agroturism și turism de afaceri. Participarea la Salonul Mondial de Turism de la Paris permite o amplă promovare a României turistice pe piața franceză.