Susţinerea operatorilor din turism pentru dezvoltarea activităţii de incoming
Aplicație informatică
În scopul obținerii de sprijin pentru dezvoltarea activității de incoming, accesați link-ul https://turism.gov.ro/web/incoming/ care a fost creat în acest sens pe site-ul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului.
Completați formularul cu informațiile solicitate, după cum urmează:
- Date de identificare ale operatorului economic:
- Denumire operator economic: (completați denumirea operatorului economic așa cum apare acesta în certificatul constatator).
- Denumire agenție de turism: (completați numele agenției de turism așa cum apare aceasta în licența de turism emisă de MAT).
- Adresă sediu social: (completați adresa așa cum apare aceasta în Certificatul constatator).
- Cod de Înregistrare Fiscală:
- Număr licență turism: (completați numărul așa cum apare acesta pe Licența de turism emisă de MAT).
- Date de identificare ale reprezentantului legal:
- Numele reprezentantului legal: (se completează nume și prenume)
- Identificat cu CI
- Serie
- Număr
- CNP
- Adresă de e-mail: vă rugăm să transmiteți o adresă de e-mail pe care să o puteți verifica pe toată perioada de implementare (înscriere, verificare, clarificări, efectuare plăți, monitorizare, raportare).
- Informații incoming:
- Număr de turiști cazați în conformitate cu Capitolul 8, articolul 11 din Schema de ajutor de minimis.
- Buget solicitat spre decontare: (bugetul solicitat se va completa în euro și respectiv în lei, la cursul BNR de la data transmiterii solicitării).
La final, încărcați documentele solicitate, astfel:
- Cerere de înscriere (Anexa 1). În cazul în care documentele sunt depuse de un împuternicit, se va prezenta dovada împuternicirii.
- Declarație pe propria răspundere (Anexa 2).
- Decont privind acordarea ajutorului de minimis (Anexa 3).
- Contractul cu partenerul extern din care să reiasă numărul de turiști străini (inclusiv traducerea lui asumată prin semnătură, nume și prenume în clar) sau orice alt document considerați că este relevant.
- Contractele cu turiștii străini, dacă sunt contractați în mod direct(inclusiv traducerea lor asumată prin semnătură, nume și prenume în clar) sau orice alt document considerați că este relevant.
- Voucherul eliberat de către agenție, semnat și ștampilat de către unitatea de cazare, sau orice alt document considerați că este relevant.
- Dovada prestării serviciilor de cazare de către cel care le-a prestat efectiv (structura de cazare) și numărul exact de turiști (rooming list semnat și ștampilat de prestator) sau orice alt document considerați că este relevant.
După ce ați verificat că toate câmpurile sunt completate și toate documentele sunt încărcate, apăsați butonul submit.
Toate documentele încărcate în aplicația informatică trebuie să fie asumate prin semnarea fiecăruia, fie cu semnătură holografă, fie cu un certificat digital calificat deținut de utilizator.
Certificatele calificate pentru semnătura electronică sunt cele emise de către prestatorii calificați de servicii de încredere.
Atenție! Pentru fiecare tip de document, este permisă încărcarea a unui singur fișier, format pdf. Astfel, în situația mai multor documente de același tip (ex: vouchere, contracte), vă rugăm să le scanați și să le uniți într-un singur document în format .pdf.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați legislația în vigoare: https://turism.gov.ro/web/legislatie-incoming/.